سوالات متداول

سوالات متداول

سوالات مربوط به سفارش

  1. از وضعیت سفارشی که ثبت کردم به چه صورت می توانم مطلع شوم؟

شما می توانید با ورود به پروفایل کاربری خود وضعیت سفارش  را بررسی نمایید.

      2.بعد از ثبت سفارش برای اطمینان از پردازش آن با پشتیبان تماس بگیرم؟ 

خیر نیاز نیست. اگر موردی باشد از پشتیبانی با شما تماس گرفته می شود.

      3.می توانم سفارش را ابطال کنم؟ 

کنسل کردن وقتی صورت میگیرد که خریداری نشده باشد.

     4.امکان ثبت سفارش به چه روش هایی امکان پذیر است؟

به صورت اینترنتی ثبت نمایید و همچنین امکان خرید حضوری وجود دارد، که انتخاب روش راحت تر به عهده مشتری است.

      5.در چه مواردی می توانم کالای خود رامرجوع کنم؟

وقتی کالا را درب محل تحویل بگیرید و کالا مشکلی داشته باشد در این صورت یک کالای دیگر تحویل داده می شود.

 سوالات مربوط به ثبت نام و حساب کاربری 

  1. برای ساخت حساب کاربری چه باید کرد؟

اسم و فامیل و ایمیل خود را وارد سایت نمایید و بعد یوزر و پسوورد برای خود انتخاب کنید.

  1. می توانم ایمیل و یا مشخصات شخصی را ویرایش کنم؟

بله.

  1. امکان مشاهده سابقه ی خرید من از فروشگاه کالا هوم سنتر وجود دارد؟

 بله.

سوالات مربوط به پرداخت وجه

  1. نحوه پرداخت در فروشگاه کالا هوم سنتر به چه صورت است؟

پس از ثبت سفارش خود میزان پرداختی به صورت آنلاین از طریق درگاه بانک پاسارگاد پرداخت می شود و پرداخت در درب محل هم وجود دارد.

  1. امکان پرداخت با کارت کدام بانک ها امکان پذیر است؟

بانک پاسارگاد

سوالات مربوط به ارسال

  1. امکان تحویل کالا در روز و یا ساعت معینی دارد؟

خیر هماهنگی ها قبل ارسال با شما انجام می شود.

  1. چه پارامتر هایی بر روی هزینه ارسال محصول تاثیر خواهد گذاشت؟

 وزن و مسافت محل ارسال کالا. 

 

 

 

شماره تماس: ۰۲۱-۴۴۰۶۴۶۷۰